चैत्र ६, २०७२- बलिउडी फिल्मको ह्याङमा डुबिरहेका बेला मैले ‘बाबेल’ हेरेको थिएँ । हिन्दी फिल्मी मसलाको स्वादबाट अंग्रेजी र अरू फिल्मतिर पुग्दा मलाई यस्ता फिल्मको स्वाद कफीको तितोजस्तो लागेको थियो ।
अलेजान्द्रोले यसअघि नै ‘एमेरोस पेरोस’ (लभ इज अ विच) र ‘२१ ग्राम’ बनाएर फिल्मी दुनियामा नाम बनाइसकेका थिए । उनको ‘डेथ ट्रिलोजी’मा बाबेल तेस्रो फिल्म थियो । यी तीनवटै फिल्म मृत्युका बारे बनाइएका हुन् । र, तीनवटै फिल्ममा उनले एउटै शैली अपनाएका थिए– एउटा सानो घटना वा एकजनाको मृत्युले अन्य धेरैलाई पार्ने प्रभाव दर्साउने ।
यी तीनपछि अलेजान्द्रोले अरू तीन फिल्म बनाए । ‘बिउटीफुल’ र ‘बर्डम्यान’ । यी दुवै फिल्म यसअघिका भन्दा फरक थिए । ‘बर्डम्यान’बाट उनले उत्कृष्ट निर्देशकको ओस्कर जिते । यो फिल्मको विशेषता के थियो भने यो ‘वान सट मुभी’ थियो । अर्थात्, पूरै फिल्म एकै सटमा खिचिएको ।
र, २०१५ को अन्त्यमा आयो– ‘दि रेभेनान्ट’ । यसबाट अलेजान्द्रोसहित अभिनेता लियोनार्डो डिक्याप्रियोले पनि ओस्कर पाएपछि यसको चर्चा ह्वात्तै बढ्यो ।
अलेजान्द्रोले यसअघि नै ‘एमेरोस पेरोस’ (लभ इज अ विच) र ‘२१ ग्राम’ बनाएर फिल्मी दुनियामा नाम बनाइसकेका थिए । उनको ‘डेथ ट्रिलोजी’मा बाबेल तेस्रो फिल्म थियो । यी तीनवटै फिल्म मृत्युका बारे बनाइएका हुन् । र, तीनवटै फिल्ममा उनले एउटै शैली अपनाएका थिए– एउटा सानो घटना वा एकजनाको मृत्युले अन्य धेरैलाई पार्ने प्रभाव दर्साउने ।
यी तीनपछि अलेजान्द्रोले अरू तीन फिल्म बनाए । ‘बिउटीफुल’ र ‘बर्डम्यान’ । यी दुवै फिल्म यसअघिका भन्दा फरक थिए । ‘बर्डम्यान’बाट उनले उत्कृष्ट निर्देशकको ओस्कर जिते । यो फिल्मको विशेषता के थियो भने यो ‘वान सट मुभी’ थियो । अर्थात्, पूरै फिल्म एकै सटमा खिचिएको ।
र, २०१५ को अन्त्यमा आयो– ‘दि रेभेनान्ट’ । यसबाट अलेजान्द्रोसहित अभिनेता लियोनार्डो डिक्याप्रियोले पनि ओस्कर पाएपछि यसको चर्चा ह्वात्तै बढ्यो ।